телефон гарячої лінії (044) 498-02-00
Замовити телефонний дзвінок

*

*

Як пройшов Projector Creative Picnic на бульварі RYBALSKY

Як пройшов Projector Creative Picnic на бульварі RYBALSKY
  • calender 21.08.2018

Якщо ви слідкували за нашими анонсами, то ви точно були на Projector Creative Picnic. Адже пропустити такий захід просто неможливо!

Минулої суботи понад тисячу відвідувачів зібралися на бульварі RYBALSKY, щоб зустрітися з друзями, посмакувати коктейль, морозиво та інші смаколики, взяти участь у дискусіях та послухати цікавих спікерів, серед яких Гарік Корогодський, Сергій Дідковський, Гео Лерос, Антон Фрідлянд.

Все почалося о 10:00 з welcome coffee. Запашна кава від бариста Whitebeard Blackbird та прогулянка бульваром під гарну музику — кращий спосіб зарядитися енергією, адже попереду на гостей чекала скетч-сесія від Євгенії Гайдамаки. Учасники малювали, спілкувалися, робили стилізовані портрети та створювали маленькі історії один про одного.

Фанати 3D-моделювання дізналися технологію виробництва тривимірної продукції та на власні очі побачили, як працюють 3D-принтери. Хлопці з  Fabricator / FabLab провели воркшоп з 3D-друку, продовженням якого стало створення акрилового нічника.

Маленька перерва на авторський коктейль від Wix Cocktail Maker — та гості вже вмостилися на м`яких пуфах, щоб подискутувати про книгу “Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг” Гаррі Беквіта. Спільнота BOOK BOOM запросила  Максима Ширко, видавця в Telegraf.design та арт-директора в Ivan Dorn, який поділився своїм враженням про прочитане, процитував найкращі моменти книги та розповів про свій досвід роботи в сфері дизайну.

На що здатні VR-технології та які програми стануть корисними для цифрових “скульпторів” — паралельно гості заходу відвідали майстер-клас від компанії X Reality Port.

А поки батьки відпочивали з користю, діти відпочивали активно — стрибаючи на батутах, граючи в настільний футбол та фрісбі. 

О першій годині на головній сцені пікніка розпочалися панельні дискусії. Тему “Мистецтво в епоху медіа” обговорювали представники найкреативніших професій — галерист, куратор фестивалю Kyiv Art Week Євген Березницький, режисер та ініціатор створення серії муралів у Києві Гео Лерос, засновник Радіо Аристократи Ярослав Лодигін, засновниця клубу Kyiv Bookworms Club Тетяна Лукінюк та арт-директорка Видавництво Основи Ганна Копилова.  Як сприймають мистецтво в сучасному світі, як буде модифікуватися книга та живопис протягом наступних 10 років — кожен учасник дискусії висловив думку в своїй галузі креативу.

Головним сучасним каналом комунікації спікери дискусії «Діалог замість монологу» визнали соцмережі. Як спілкуватися з аудиторією через текст та як писати про свій бренд — питання, на які відповіли журналістки Віра Щербакова та Олександра Марченко,  CCO в SODA Оксана Лихожон та CEO в Noblet Media CIS Євгенія Панкратьєва.

Протягом години креативний директор SAGA Development Антон Фрідлянд, художник Георгій Сагітов та архітектор Максим Головко говорили про джерела натхнення. «Де живуть ідеї» — тема, яка стала головною для панельної дискусії напрямку Creative. Завершенням обговорень стали виступи зіркових спікерів — Гаріка Корогодського та Сергія Дідковського.

У перервах між лекціями та активностями, відвідувачі пікніка змогли прогулятися поверхами будинка, протестувати ліфт і подивитися на новенький ремонт у під`їзді.

За словами гостей, головний пікнік цього літа вийшов на славу. Фото в Instagram і Facebook з захопленими коментарями про Projector Creative Picnic — краще тому підтвердження.

Слідкуйте за нашими новинами і до зустрічі на наступному заході на бульварі RYBALSKY!

Залиште E-mail, щоб підписатися на розсилку новин