ЗАМОВИТИ ТЕЛЕФОННИЙ ДЗВІНОК

*

*

logo

РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ RYBALSKY DESIGN & COMMUNICATE COMPETITION У І НОМІНАЦІЇ

РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ RYBALSKY DESIGN & COMMUNICATE COMPETITION У І НОМІНАЦІЇ
  • calender2017-08-02
  • clock14:50

Riverside Development та архітектурний фестиваль PROSTONEBA провели закритий конкурс — RYBALSKY design & communicate competition. У першій номінації конкурсу учасникам пропонували розробити концепцію архітектурно-планувального рішення окремого кварталу в житловому районі RYBALSKY.

Головна ідея конкурсу полягає у створенні житлового району високої якості як із погляду середовища, так і з погляду архітектурних рішень. Riverside Development розвиває ідею розмаїтого простору, над проектуванням якого працюють різні архітектори. Особливу увагу конкурсанти приділили одній кутовій секції кварталу, що межує з каналом з одного боку та прилягає до вулиці Електриків із другого, а зокрема її можливій культурній чи соціальній функції.

Переможців RYBALSKY design & communicate competition у номінації “Концепція архітектурно-планувального рішення кварталу житлового району RYBALSKY” оголосили під час фестивалю PROSTONEBA 7–9 липня у Києві. Проект команди-переможця буде реалізовано, а команду, яку від I місця відділив лише один голос, запросять проектувати інший об`єкт у RYBALSKY.

 

I місце

Автори: Сергій Бацунов, Данило Гомон, Богдан Десятинчук, Максим Шульга, Олексій Алєксєєв, Дмитро Гвоздіковський, Ірина Мирончук, Юрій Молєв

 

Автори проекту мали на меті створити мультифункціональний публічний простір, що може легко трансформуватись, виконувати культурно-розважальну функцію та бути центром житлового району. Основний об’єм якірного об’єкта (кутової секції) левітує над каналом, авансценою для якої є пішохідна зона каналу. Це комплекс закритих і відкритих зон, що адаптуються до різноманітних сценаріїв — масові вистави, мультимедійні фести, спортивний парк тощо.

Сам квартал — 8–9-поверхова будівля, спроектована з урахуванням пожежогасіння й евакуації мешканців із боку вулиці, без заїзду у внутрішній двір кварталу. Під площиною внутрішнього двору розташований дворівневий паркінг. Сміттєвидалення відбуватиметься через дворівневу закриту систему: машина для вивезення сміття потрапляє в закрите приміщення, яке потім очищується за допомогою системи обдування.

Пластику фасаду формує розсувна система захисту від сонця. Вигляд будівлі змінюється протягом дня, будинок ніби сам вирішує, який вигляд йому сьогодні мати. Публічний простір і пластика споруди формується за активної участі соціуму.

 

II місце

Автори: Володимир Дідюк, Мирослав Дзвонковський, Андрій Дідюк, Олег Трофименко

 

Архітектори прагнули створити лаконічний квартал, який не був би громіздким і де б максимально ефективно використовувалися площі. Щоб візуально зменшити висоту будинку, у дизайні фасаду застосували три головні засоби:

- “супер-блакитна лінія” — рівень 9-го та 10-го поверхів заглиблені на ту саму відстань, що й 6-й і 7-й поверхи відносно основного фасаду;

- “повітряна перспектива” — зменшення насиченості кольору фасаду зі зростанням висоти.

- “зворотна перспектива” — збільшення ширини прорізів на фасаді за висотою.

Якірним об’єктом у цьому проекті є культурний центр, що складається з амфітеатру та трьох основних зон: мистецької міні-кав’ярні, яка водночас є рецепцією; класу й адміністрації, мультифункціональної зали. Можливість поділу основної зали на менші простори та розмежування входів дають змогу водночас проводити різні громадські заходи, а також здавати приміщення в оренду, що є важливою умовою економічного самозабезпечення центру.

Амфітеатр за сприятливих погодних умов стане місцем проведення культурно-масових заходів. Висота стелі понад 6 метрів забезпечить можливість експонувати великогабаритні об`єкти та розміщувати обладнання. Амфітеатр заглиблений відносно рівня проїжджої частини, що зробить проведення вуличних концертів чи перегляду кіно більш комфортним. Виходи з під`їздів північної частини кварталу безпосередньо виходять на рівень набережної, у такий спосіб розділяючи потоки мешканців і відвідувачів кварталу. Сходи при фасадах заховані від атмосферних опадів і забезпечують короткий пішохідний зв’язок між каналом і вулицею. Пандус забезпечує безбар’єрний доступ маломобільних груп та проїзд пожежних автомобілів.

 

III місце

Автори: Богдан Рохманійко, Богдан Філонов, Іван Протасов, Анастасія Стрижевська, Андрій Коваль, Олександр Могила, Карина Сидоренко, Орест Яремчук.

 

Інші члени команди: Альона Григоренко

Команда переконана в тому, що суспільство і його архітектурне середовище — це взаємозалежні категорії, які формують одна одну. Проектування якісно нового житла, на їхню думку, закладає підвалини для формування світоглядно нового суспільства.

Маючи на меті спроектувати архітектурне середовище кварталу, яке відрізнятиметься від традиційних форм забудови пильнішою увагою до людських взаємин і формування позитивного досвіду життя у цьому середовищі, архітектори обрали галерейний тип житла. Цей підхід дає змогу містянам відчути переваги заміського житла: легкий доступ до громадської зони, зелені насадження, інша якість комунікації між людьми.

Пропозиція цієї команди щодо організації громадського об`єкта в кварталі RYBALSKY передбачає сценарно гнучкий простір, який поєднує функції урбаністичного інституту, дослідницького та консалтингового бюро та громадського центру для мешканців кварталу з офісом управління.

Освітній заклад є атрактором для креативного прошарку суспільства, який завжди сприяє розвитку території, до якої він причетний. Квартал RYBALSKY позиціює себе як зразок нового й інакшого підходу до проектування та будівництва. Тому школа архітектури/урбаністики є логічним вибором, який корелює із загальною концепцією забудови.

Економічну стійкість об`єкта забезпечить напівкомерційна модель роботи інституту, яка передбачає як платні освітні курси й івенти, так і стипендіальні та відкриті навчальні програми. Додатковим джерелом економічної стійкості можуть стати комерційні об’єкти, інтегровані в освітній процес, але й доступні для загалу, наприклад, сезонний бар, книжкова крамниця та кав`ярня.