Лого Житлового Району Рибальський місто Київ

Оформлення комерційних фасадів

Ви придбали комерційне приміщення у RYBALSKY та плануєте відкрити тут салон краси, клініку чи творчу студію. Ви продумали інтер’єр офісу, обрали меблі у корпоративний кольорах і збираєтесь забрендувати вхідну групу. У нас є чіткі вимоги до опорядження фасадів, тому оформлення вивіски, вітрини, таблички з графіком роботи компанії й адресних вказівників має відповідати дизайн-коду, який ми розробили згідно архітектурної концепції району.

Розмір вивісок

Змагання за найбільшу та найяскравішу вивіску нехай залишиться традицією будівель на Таймс-сквер. У RYBALSKY ми йдемо від зворотного: уніфікуємо оформлення вивісок за розміром і місцем розташування на фасаді. Таблички з назвою компанії та графіком її роботи повинні займати до 80% дозволеної зони розміщення. Завдяки такому брендуванню вхідної групи вітрини залишаються прозорими та привертають ще більше уваги — перехожим цікаво спостерігати за активністю всередині приміщень.

Місце для вивіски

У RYBALSKY вивіски розміщуються лише в межах власного приміщення над дверним отвором. Якщо приміщення кутове, його власник або орендар може дублювати табличку з назвою свого бренду. У випадку, коли одне приміщення займають кілька компаній, встановлюються додаткові двері, а над ними монтується вивіска. Якщо двері не встановлюються — вивіска розміщується через одну секцію.

Оформлення вивіски без підсвітки

До елементів вивіски без підсвітки належать: назва компанії, знак для товарів та послуг, логотип, вид діяльності або слоган бренду. Вони можуть бути виготовлені з металу, скла, пластику чи будь-яких інших декоративних матеріалів. Для оформлення вивіски можна використовувати тільки два кольори. Букви та знаки можуть бути пласкими або об’ємними (до 30 мм глибиною). Вони розміщуються по центру над дверним отвором і займають не більше 80% рекомендованої зони. Вивіска приклеюється до скла за допомогою клейової основи або листового скотчу. Якщо склеювання провели правильно, ультрафіолетове випромінювання з вулиці не впливатиме на міцність кріплення. Конструкція монтується один раз. Якщо орендар змінюється, вивіска демонтується та замінюється на нову.

Оформлення вивіски з підсвіткою

До елементів вивіски з підсвіткою належать: назва компанії, знак для товарів та послуг, логотип, вид діяльності або слоган бренду. Заборонено розміщувати телефони, адреси, сайти, час роботи та перелік послуг. Вивіски з внутрішньою підсвіткою встановлюються лише з середини приміщення — по центру, над дверним отвором. Зображення або напис на вході повинні займати не більше 80% рекомендованої зони. Фронтальна частина вивіски виготовляється з напівпрозорого акрилу, бокові частини — з пластику ПВХ. Завдяки такій конструкції зображення чи напис випромінюватимуть рівномірне статичне розсіяне світло, а торці — ні. Прозорий акриловий лист, на якому розміщено об’ємні букви та знаки, кріпиться на двох тросах до стелі зсередини приміщення. Букви та знаки можуть бути пласкими або об’ємними (до 120 мм глибиною). Для оформлення вивіски можна використовувати тільки два кольори. Конструкція монтується один раз. Якщо орендар змінюється, вивіска демонтується та замінюється на нову.

Правила розміщення аплікацій на вітрині

Для оформлення вітрин у RYBALSKY можна використовувати наступні елементи:

  • аплікації,
  • лайтпостери,
  • інсталяції (якщо вони не перекриватимуть вивіску).
Дозволяється комбінувати лайтпостери та інсталяції, але не можна комбінувати аплікації з іншими видами оформлення. Для декорування вхідних груп також заборонено використовувати принти та медіафасади. Аплікації можна наносити лише зсередини комерційного приміщення. Дозволено будь-які кольори, за умови використання не більше двох. Рекомендовані — білий, чорний. Розмір аплікації — до 40% від усієї площі вітрини.

Розміщення аплікацій з графіком роботи компанії

Напис з режимом роботи компанії виконується окремими буквами з білої або чорної непрозорої плівки, яка наноситься зсередини приміщення по центру вхідних дверей. Якщо приміщення має кілька орендарів\власників, написи з графіком розміщуються один над одним. Допустимий розмір аплікації — 400×400 мм, при цьому верхній край аплікації має бути на рівні 1600-1650 мм від рівня підлоги. Аплікація може складатися з наступних елементів: назва компанії, знак, логотип, вид діяльності або слоган бренду, дні та години роботи закладу. Заборонено використовувати номери телефонів, адреси, сайти, перелік товарів та послуг.

Розміщення лайтпостерів, інсталяцій, принтів і медіафасадів

Лайтпостери може бути розміщені тільки з внутрішньої сторони. Їхні габарити не мають перевищувати 40% від усієї площі вітрини. Інсталяції встановлюються всередині приміщення та можуть займати до 100% вітрини. Якщо у вітрині розміщено інсталяцію, нанесення аплікацій заборонено. Не дозволяється декорувати вітрини за допомогою принтів і медіа-елементів. Динамічні світлові інсталяції, серед яких рухомі рядки, миготливі світлодіодні стрічки, панелі та стробоскопи, не можна використовувати навіть всередині закладу, якщо їх видно ззовні.

Розміщення додаткових рекламних елементів: штендери

Одно- або двосторонній штендер розміщується на землі неподалік (до двох метрів) від входу в приміщення. Розмір конструкції не може перевищувати 600 мм завширшки та 1000 мм заввишки. Штендер має бути прямокутної форми та виготовлений з дерева або металу, пофарбованого в темно-сірий колір (близького до RAL 7021, RAL 7026, RAL 9004, RAL 9011, RAL 9017). Рекламне поле — ідентичного кольору. Заборонено виготовлення рекламного поля штендера з банерного матеріалу або додавання LED-підсвітки.

Обрати будинок
Замовити телефонний дзвінок

*

*

телефон відділу продажу (044) 498-02-00
Відділ Пост Сервісу
Акційні пропозиції
ЗАКРИТИ